مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 15:562023-08-03سياسي

امیرآبادی: لابی گری در انتخابات هیأت رییسه شوراها طبیعی است


احمد امیرآبادی فراهانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه حضور نمایندگان مجلس در انتخابات هیأت رییسه شورای شهر قم برای افزایش وحدت و همدلی بوده است، اظهار کرد: اعضای شورا نیروهای انقلابی هستند و اگر کوچک ترین تنشی در شورا ایجاد شود دودش در چشم مردم می رود.

وی اضافه کرد: اعضای شورای شهر با آرامش در جلسه انتخابات هیأت رییسه شورا حضور یافتند و انتقادات خود را مطرح کردند و ما هم بر اساس وظیفه نظارت خود بر شورای شهر و دیگر شوراها نظارت خواهیم داشت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به غیبت 6 عضو شورا در جلسه ماقبل انتخابات هیأت رییسه گفت: چنین رویه هایی در کل کشور وجود دارد اما تاکید ما بر این است که افراد بر اساس قانون عمل کنند و هر جا که قانون خلایی دارد ما برای تصویب قانون اقدام خواهیم کرد و هر جایی هم ابهام دارد ما برای رفع ابهام اقدام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ما دخالت خارجی در شورای شهر قم را قبول نداریم، عنوان کرد: اعضای شورا افرادی بالغ هستند و می فهمند که چگونه رأی دهند و این از فواید یا مضرات دموکراسی است که رأی افراد مشخص است، موضوع لابی گری هم در هیأت رییسه طبیعی است و افراد برای اینکه بخواهند پست و سمتی را در شورا بگیرند رأی دیگر نمایندگان را جذب می کنند و این موضوع طبیعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرآبادی: لابی گری در انتخابات هیأت رییسه شوراها طبیعی است

امیرآبادی: لابی گری در انتخابات هیأت رییسه شوراها طبیعی است