مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-12سياسي

دستگاه قضا اثرگذاری مهمی در تامین آرامش جامعه دارد


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: امروز جامعه نیازمند امنیت و آرامش است و یکی از دستگاه های مرتبط با این مقوله ها، دستگاه قضا است که نقش مهم و اثرگذاری دارد.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: امروز جامعه نیازمند امنیت و آرامش است و یکی از دستگاه های مرتبط با این مقوله ها، دستگاه قضا است که نقش مهم و اثرگذاری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان، آیت الله علی خاتمی ظهر امروز (21 مردادماه) در دیدار با رییس کل جدید دادگستری استان زنجان، اظهار کرد: قضات و کارکنان دادگستری استان افرادی توانمند، سالم و پرتلاش هستند و اقدامات دادگستری استان در سنوات گذشته در احقاق حق و رسیدگی به مشکلات قضایی مردم ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی توجه به ایجاد صلح و سازش در پرونده ها به ویژه پرونده های حوزه خانواده که با استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و معتمدان محل را موضوعی مهم در کاهش ورود پرونده ها و تحکیم بنیان خانواده ها برشمرد و خواستار تقویت شورای حل اختلاف در امر سازش شد.

رییس کل دادگستری زنجان نیز در این دیدار گفت: احقاق حق، جلوگیری از اطاله دادرسی و اقدامات پیشگیرانه از برنامه های جدی دادگستری استان در مدیریت جدید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا اثرگذاری مهمی در تامین آرامش جامعه دارد

دستگاه قضا اثرگذاری مهمی در تامین آرامش جامعه دارد