مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-13سياسي

مشارکت 330 اصفهانی در مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن


رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مرحله استانی چهل وششمین دوره مسابقات قرآن کریم استان اصفهان با حضور 330 شرکت کننده برگزار می شود.

- حمید بخشی در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص برگزاری مرحله استانی چهل وششمین مرحله مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: این دوره از مسابقات از 25 تا 27 مرداد ماه در آستان مقدس امامزاده سید محمد (ع) شهرستان خمینی شهر برگزاری می شود.

وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در مرحله استانی عنوان کرد: 140 نفر از آقایان در رشته های حفظ کل، حفظ 20 جز، حفظ 10 جز، حفظ 5 جز، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق و اذان به رقابت می پردازند؛ در بخش بانوان نیز 142 شرکت کننده در تمام رشته های فوق به جز اذان در مسابقات حضور دارند.

رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: 48 نفر نیز در قالب سه گروه شش نفره برادران و پنج گروه شش نفره خواهران در بخش مدیحه سرایی و هم خوانی شرکت دارند که آثار آنها ضبط و برای داوری به مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف کشور ارسال می شود.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان از سنین 25 تا 45 سال در مسابقات حضور دارند، گفت: مسابقات خواهران طی دو روز در دو سالن و مسابقات برادران در یک روز و در سه سالن برگزار می شود و اختتامیه مسابقات نیز در شامگاه جمعه 27 مرداد ماه با حضور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 330 اصفهانی در مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن

مشارکت 330 اصفهانی در مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن