مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-02اقتصادي

بیش از 191 هزار تن گندم در استان اردبیل خریداری شده است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: تاکنون بیش از 191 هزار تن گندم با ارزش تقریبی 2 هزار و 864 میلیارد تومان از کشاورزان استان اردبیل خریداری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، یاسر عبداللهی ظهر امروز در جریان بازدید از روند خرید تضمینی گندم در جنوب استان اردبیل اظهار کرد: با تلاش کارکنان اداره کلّ خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل تاکنون بیش از 191 هزار تن گندم با ارزش تقریبی 2 هزار و 864 میلیارد تومان از کشاورزان استان اردبیل خریداری و تا تاریخ 13 تیر همزمان با سراسر کشور مبلغ یک هزار و 478 میلیارد تومان به حساب کشاورزان پرداخت شده است.

وی افزود: با تدابیر دولت تلاش شده است همزمان با تحویل گندم در کمترین زمان ممکن هزینه محصول خریداری شده به حساب کشاورزان گندم کار واریز شود.

ضمن اینکه اطمینان از خرید به موقع، با کیفیت و دقیق گندم، جزو اولویت های استان است که در این راستا بازدیدهای دوره ای و مستمر از مراکز خرید گندم صورت می گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با اشاره به فعالیت شبانه روزی مراکز خرید تضمینی گندم گفت: با پایان خرید تضمینی گندم در شمال استان اردبیل، در حال حاضر 29 مرکز خرید شامل مراکز ملکی، سیلوی بخش خصوصی و مرکز مباشر، کار خرید تضمینی گندم در شهرستان های خلخال، کوثر، نیر، نمین،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 191 هزار تن گندم در استان اردبیل خریداری شده است

بیش از 191 هزار تن گندم در استان اردبیل خریداری شده است