مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 18:402023-08-20اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 22 طرح گازرسانی در سیستان و بلوچستان


مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: در هفته دولت امسال 22 طرح گازرسانی در سیستان و بلوچستان بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمدرضا میرشکاری روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه برای هفته دولت امسال 22 طرح گازرسانی در سیستان و بلوچستان آماده بهره برداری و کلنگ زنی است.

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در هفته دولت طرح گازرسانی به چهار شهر سرجنگل، بنجار، جزینک و قصرقند و سه طرح روستایی با هدف گازدار کردن 95 روستا شامل 22 روستای بخش سرجنگل شهرستان زاهدان، 26 روستای شهرستان های زابل و زهک و 47 روستای شهرستان نیمروز و چهار پروژه صنعتی با هدف گازدار کردن 49 واحد صنعتی در استان کلنگ زنی می شود.

وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال عملیات اجرایی احداث تاسیسات گازرسانی به شهر کنارک و روستاهای تابعه، شهرستان سیب و سوران و روستاهای تابعه، شهرهای سراوان، گلشن و مهرستان، شهر نصرت آباد، روستاهای شهر زاهدان، شهرک کارگاهی شهر زاهدان، شهرک صنعتی رامشار، شهر جلگه چاه هاشم، روتاهای باقیمانده شهرستان ایرانشهر، شهرها و روستاهای باقیمانده حوزه سیستان و کارخانه فولاد مکران آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 22 طرح گازرسانی در سیستان و بلوچستان

افتتاح و کلنگ زنی 22 طرح گازرسانی در سیستان و بلوچستان