مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 10:402023-07-27سياسي

مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیین سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا هم زمان با شب تاسوعای حسینی، همچون سال های گذشته، - مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد همزمان با شب تاسوعا، مراسم اقامه عزای سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران شهیدش، به میزبانی رییس جمهور و با حضور جمعی از مردم و مسئولان، در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیین سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا هم زمان با شب تاسوعای حسینی، همچون سال های گذشته، به میزبانی دکتر سید ابراهیم رییسی و با حضور تعدادی از وزرا و معاونین رییس جمهور، جمع کثیری از کارکنان و مدیران نهاد ریاست جمهوری و گروهی هایی از مردم در مسجد سلمان فارسی برگزار شد.

در نخستین شب اقامه عزای حسینی در نهاد ریاست جمهوری، حجت الاسلام میرهاشم حسینی به ذکر فضائل امام حسین (ع) و خاندان اهل بیت و یاران باوفای ایشان پرداخت و حاضران با مداحی سید مجید بنی فاطمه به سینه زنی پرداختند.

گفتنی است مراسم مشابهی نیز ظهر دیروز (چهارشنبه) در همین مکان (مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری) با حضور رییس جمهور برگزار شده بود که آیت الله رییسی در این مراسم شناخت صحیح فلسفه قیام امام ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد

مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد