مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 18:352023-07-26سياسي

برگزاری منبرهای محتوایی با محور «نشر خوبی ها» در استان بوشهر


سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: منبرهای محتوایی محرم با محوریت «نشر خوبی ها» و مقابله با یأس و ناامیدی که دشمنان برنامه ریزی کرده اند، - بوشهر- سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: منبرهای محتوایی محرم با محوریت نشر خوبی ها و مقابله با یأس و ناامیدی که دشمنان برنامه ریزی کرده اند، در بوشهر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن صادق زاده ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی با توجه به جامعه مخاطبان و اقتضائات حساس زمانی، برنامه هایی را برای ایام محرم طراحی و عملیاتی کرده است.

سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر اعزام مبلغین و مبلغات را از محورهای برنامه های تبلیغات اسلامی عنوان کرد و افزود: 150 مبلغ اعزامی از استان های مختلف، و بیش از هزار مبلغ به حسینیه و مساجد نقاط مختلف استان، معارف حسینی و سیر محتوایی محرم را جهت ایجاد و تقویت پیوندهای اجتماعی تبلیغ می کنند.

وی اضافه کرد: امسال با توجه به شرایط خاصی که دشمن برای ایجاد روحیه یأس و ناامیدی جهت مدیریت افکار جامعه برنامه ریزی کرده و از طرفی استفاده از فرصت تبلیغی محرم به عنوان نقطه محوری همبستگی اجتماعی، منابر محتوایی محرم را با موضوع نشر خوبی ها با رویکرد روایت خوبی ها، در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری منبرهای محتوایی با محور «نشر خوبی ها» در استان بوشهر

برگزاری منبرهای محتوایی با محور «نشر خوبی ها» در استان بوشهر