مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-12سياسي

فضای مجازی سنگر اصلی دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب است


فرمانده انتطامی شهرستان خرم دره گفت: در حال حاضر دشمنان فضای مجازی را به عنوان سنگر اصلی خود برای ضربه زدن به نظام و انقلاب و دلسرد کردن مردم از انقلاب انتخاب کرده اند.

- ایسنا/زنجان فرمانده انتطامی شهرستان خرم دره گفت: در حال حاضر دشمنان فضای مجازی را به عنوان سنگر اصلی خود برای ضربه زدن به نظام و انقلاب و دلسرد کردن مردم از انقلاب انتخاب کرده اند.

سرهنگ هادی نوروزی شامگاه دیروز (20 مردادماه) در مراسم تجلیل از خبرنگاران با بیان اینکه امسال سال متفاوتی برای پلیس بود، عنوان کرد: عده ای سال گذشته تلاش بسیاری کردند که اقدامات پلیس را تحت الشعاع قرار دهند و چهره خشنی از این نیروهای فداکار به مردم معرفی کنند.

وی با بیان اینکه پلیس جوانان زیادی را در راه امنیت فدا کرد تا فتنه ای که در کشور راه افتاده بود را خاموش کند، ادامه داد: خوشبختانه مردم خرم دره در اغتشاشات سال گذشته با بصیرت انقلابی رفتار کرده و فتنه گران و اغتشاش گران را ناکام گذاشتند.

این مسئول با یادآوری اینکه در حال حاضر دشمنان ما فضای مجازی را به عنوان سنگر اصلی خود برای ضربه زدن به نظام و انقلاب و دلسرد کردن مردم از انقلاب انتخاب کرده اند، ادامه داد: دشمنان در این فضا تلاش می کنند که حقایق را وارونه و آن طور که خودشان می خواهند جلوه دهند که خبرنگاران با محور قرار دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی سنگر اصلی دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب است

فضای مجازی سنگر اصلی دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب است