مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-09بين الملل

موافقت سوریه با تمدید فعالیت بشردوستانه دو گذرگاه مرزی


سازمان ملل از موافقت دولت سوریه با تمدید سه ماهه استفاده از گذرگاه های مرزی «باب السلامه» و «باب الراعی» برای ارسال کمک های بشردوستانه به این کشور استقبال کرد.

- سازمان ملل از موافقت دولت سوریه با تمدید سه ماهه استفاده از گذرگاه های مرزی باب السلامه و باب الراعی برای ارسال کمک های بشردوستانه به این کشور استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، سوریه به سازمان ملل و آژانس های تخصصی آن اجازه استفاده از گذرگاه های باب السلامه و باب الراعی را با هدف رساندن کمک های بشردوستانه به نیازمندان برای یک دوره سه ماهه تا 13 نوامبر اعطا کرده است.

بسام صباغ نماینده دائم سوریه در سازمان ملل، با اعلام این خبر اظهار داشت که این تصمیم ناشی از تمایل سوریه برای تقویت ثبات و بهبود شرایط انسانی و زندگی همه سوری ها و ادامه تلاش های دمشق برای تسهیل ارسال کمک های بشردوستانه به مردم نیازمند سوریه در تمام مناطق این کشور است.

فرحان حق معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل سه شنبه شب در نشست خبری در نیویورک در خصوص این اقدام دمشق گفت: پیامی از دولت سوریه مبنی بر تمدید بازگشایی گذرگاه باب السلامه و باب الراعی دریافت کردیم و به گرمی از این تصمیم که به ما اجازه می دهد تا به وظایف خود ادامه دهیم و کمک های بشردوستانه را تا 13 نوامبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت سوریه با تمدید فعالیت بشردوستانه دو گذرگاه مرزی

موافقت سوریه با تمدید فعالیت بشردوستانه دو گذرگاه مرزی