مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 19:252023-07-31سياسي

مانور «ثبت نام نامزدهای انتخابات» در استان سمنان انجام شد


دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه مانور پیش ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات استان برگزار شد، - گفت: ارتقای آمادگی ستاد، هدف این مانور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین شجاعی بعد از ظهر دوشنبه در نشست ستاد انتخابات استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته تا کنون در زمینه برگزاری هر چه بهتر انتخابات پیش رو در استان بیان کرد: مانور پیش ثبت نام از نامزدها در ستاد انتخابات یکی از اقداماتی است که بر اساس زمان بندی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این دست اقدامات با هدف ارتقای آمادگی ستاد انتخابات برگزار می شود، افزود: اطلاع رسانی قوانین مرتبط با انتخابات دیگر اقدامی است که ستاد انتخابات استان سمنان تلاش دارد برای اجرای هر چه بهتر آن از ظرفیت رسانه های جمعی کمک بگیرد.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه بازدید از فرمانداری ها و بخشداری و… از سوی ستاد انتخابات استان در دست اجرا است، ابراز داشت: یکی از اهداف این بازدیدها رصد شرایط، کمبودها و تأمین نیازها و تجهیزات است.

شجاعی همچنین از برگزاری جلسه با هیئت های اندیشه ورز نیز در استان خبر داد و گفت: هدف این نشست ها پیشبرد اهداف پیرامون ستاد انتخابات و برگزاری هر چه بهتر انتخابات پیش رو یعنی مجلس شورای اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور «ثبت نام نامزدهای انتخابات» در استان سمنان انجام شد

مانور «ثبت نام نامزدهای انتخابات» در استان سمنان انجام شد