مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 00:152023-08-14ورزشي

پشتکار و احترام به شهید؛ رمز قهرمانی سینا خلیلی در جهان


شست وشوی مزار و مداحی برای شهید گمنام و شفاعت برای قهرمانی جهان همراه با تلاش و کوشش، به قهرمانی سینا خلیلی در وزن 65 کیلوگرم نوجوانان جهان منجر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوادکوه، سینا خلیلی متولد خرداد ماه 1385 در سوادکوه است و از سن 5 سالگی با تشویق پدرش که کشتی گیر بود وارد این رشته ورزشی شد.

اولین مدال طلای کشتی استانی خود را در سال 1396 و در رده سنی خردسالان در  شهرستان نور به دست آورد و مسابقات کشوری آن در تبریز برگزار که طلایی شد.

خلیلی که مدال طلای مسابقات جهانی نوجوانان را چندی پیش در استانبول ترکیه به دست آورده بود به شهدای گمنام اعتقاد زیادی دارد.

این قهرمان جهان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران گفت: در فدراسیون کشتی یک شهید گمنام مدفون است و من هر شب محرم مزارش را شست وشو می کردم و دو شب را مداحی کردم و از این شهید کمک می خواستم که پیش خدا عزیز است و شفاعت کند که خدا کمک کند در مسابقات موفق شوم.

سینا خلیلی، افزود: پس از کسب مدال طلای جهانی از فرودگاه مستقیم به مزار شهید گمنام در فدراسیون کشتی رفتم و دسته گلم را تقدیم شهید گمنام کردم.

قهرمان وزن 65 کیلوگرم نوجوانان جهان که صدای خوبی هم دارد، خاطرنشان کرد: در سالن آمادگی و وزنه برای حضور در مسابقات که دهه غدیر بود با پیشنهاد رییس فدراسیون کشتی مداحی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتکار و احترام به شهید؛ رمز قهرمانی سینا خلیلی در جهان

پشتکار و احترام به شهید؛ رمز قهرمانی سینا خلیلی در جهان