مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 23:002023-08-12سياسي

عملکرد خوب رسانه های کهگیلویه و بویراحمد در اغتشاشات


مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد در هنگامه ناآرامی ها هیچ گونه مشکلی از سوی رسانه ها ایجاد نشد و همگی در مسیر انقلاب و نظام حرکت می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ امین درخشان در آیین جشنواره رسانه ای خبر خوب در استان کهکیلویه و بویراحمد که با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد برگزار شد اظهار کرد: باید قدردان خدمات خبرنگاران و اصحاب رسانه در استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کهکیلویه و بویراحمد یادآور شد: خبرنگاران استان کهکیلویه و بویراحمد علاوه بر اینکه مشکلات مردم را مطالبه گری می کنند هیچگاه از موازین انقلاب و ارزش ها عبور نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد در اغتشاشات سال گذشته موید این ادعاست گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد در هنگامه ناآرامی ها هیچ گونه مشکلی از سوی رسانه ها ایجاد نشد و همگی در مسیر انقلاب و نظام حرکت می کردند.

این مسئول با بیان اینکه باید از برنامه های روزمره مربوط به روز خبرنگار عبور کرده و به کیفیت ها بیندیشیم افزود: برگزاری جشنواره خبر خوب در ایام تجلیل از خبرنگاران و روز خبرنگار یکی از برنامه های کیفی بخشی در حوزه رسانه و مطبوعات استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد خوب رسانه های کهگیلویه و بویراحمد در اغتشاشات

عملکرد خوب رسانه های کهگیلویه و بویراحمد در اغتشاشات