مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-22بين الملل

الفتح: آمریکا به مداخله های خود در امور داخلی عراق ادامه می دهد


دولت آمریکا به مداخله های خود در امور داخلی عراق و در تعدادی از پرونده ها به ویژه در پرونده هایی که به زندگی مردم عراق لطمه وارد می کند، - یک عضو ائتلاف الفتح گفت: دولت آمریکا به مداخله های خود در امور داخلی عراق و در تعدادی از پرونده ها به ویژه در پرونده هایی که به زندگی مردم عراق لطمه وارد می کند، ادامه می دهد و از این طریق در تلاش است سلطه و هژمونی خود را بر تصمیم قوه مجریه در عراق تحمیل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری المعلومه، واشنگتن برای محقق ساختن دستاوردهایی به نفع خود در داخل عراق تلاش می کند و این علی رغم آن است که دولت عراق با خرد و درایت در مقابل طرح های آمریکا برای تضعیف مذاکره کننده عراقی و تصویب خواسته هایش در قبال عراق رفتار می کند.

این رفتار خردمندانه عراق پس از آن صورت می گیرد که آمریکا در پرونده های اقتصادی، امنیتی و سیاسی به ویژه در زمینه انرژی و ارز دلار که از آن به عنوان سلاحی علیه عراق استفاده می کند، مداخله کرده است.

محمد البلداوی، از نمایندگان ائتلاف الفتح گفت که آمریکا برای اعمال سلطه بر تصمیمات در داخل عراق به ویژه در زمینه انرژی و نیز در پرونده مسائل تسلیحاتی و امور امنیتی تلاش می کند.

وی افزود که مداخله های آمریکا ادامه دارد و دولت السودانی با آن مقابله کرد و با تاکتیک مناسبی با آن تعامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الفتح: آمریکا به مداخله های خود در امور داخلی عراق ادامه می دهد

الفتح: آمریکا به مداخله های خود در امور داخلی عراق ادامه می دهد