مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 00:352023-07-28سياسي

طلبه ای که با هیأت داری، جوانانی از طیف خاکستری را طلبه کرد+عکس


50 سال از تأسیس هیأت در کنار مسجد علی بن ابی طالب(ع) در شهرستان حاجی آباد هرمزگان می گذرد؛ همدلی اهالی این محله در گره گشایی از مشکلات همسایه ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، کم نیستند طلاب جوانی که زندگی و وقت خود را صرف کمک به هم نوعان می کنند و بی وقفه برای دستگیری از مردم در تلاش هستند.

حجت الاسلام حسن بصیری یکی از همین طلاب است که متولد سال 1355 است و در شهرستان حاجی آباد هرمزگان زندگی می کند و مدتی است در مسجد علی بن ابی طالب(ع) این شهرستان به عنوان امام محله فعالیت دارد.

او 20 سال است که لباس طلبگی بر تن کرده و به کار مورد علاقه خود یعنی تبلیغ دین مشغول شده که از این مدت چند سالی  را در روستاهای بندرعباس، 5 سالی را در حاجی آباد و 7 سال را نیز در روستاهای هرمزگان گذرانده است.

عزاداری جوانان حاجی آباد با حضور حجت الاسلام بصیری 50 سال هیأت داری این روزها که مردم در سراسر دنیا عزادار و سوگوار سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند، هیأت عزاداری این محله نیز که از تأسیس آن بیش از 50 سال می گذرد، پذیرای گریه کنان سیدالشهدا(ع) است و خادمین، خیمه های بزرگی برای عزاداری برپا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلبه ای که با هیأت داری، جوانانی از طیف خاکستری را طلبه کرد+عکس

طلبه ای که با هیأت داری، جوانانی از طیف خاکستری را طلبه کرد+عکس