مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-21اجتماعي

زنجان در ایام اربعین 33 موکب برپا می کند


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات زنجان گفت: این استان برای پیاده روی اربعین در مرزهای مهران و خسروی و همچنین در شهرهای نجف و کربلا 33 موکب برپا می کند.

- ذبیح لله بابایی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: استان زنجان در ایام پیاده روی بزرگ اربعین 33 موکب برپا می کند که دو موکب در مرز خسروی 5 مورد در مرز مهران مستقر خواهند شد.

وی تعداد موکب های نجف را 10 مورد و موکب های کربلا را 6 مورد برشمرد و گفت: در مسیر نجف به کربلا هفت موکب و سامرا یک موکب توسط حسینیه اعظم زنجان برپا می شود.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات زنجان با اشاره به اینکه دو موکب نیز داخل استان در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: یک موکب در خروجی شهر زرین آباد ایجرود و یکی هم در خروجی بزینه رود خدابنده استقرار خواهد یافت.

وی در مورد اقلام مورد نیاز و در اختیار موکب های اربعین عنوان کرد: تأسیسات زیربنایی، چادر، وسایل آشپزخانه، آب و مواد اولیه برای تهیه غذا همراه موکب ها خواهد بود.

بابایی با بیان اینکه موکب ها با غذا، شربت، چایی پذیرای زائران خواهند بود، یادآور شد: موکب ها روزانه در هر وعده 50 هزار غذا توزیع می کنند و برای 20 هزار نفر نیز محل اسکان فراهم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: موکب ها از ششم شهریورماه آماده پذیرایی و اسکان زائران می شوند و تا روز اربعین خدمات را ارائه می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان در ایام اربعین 33 موکب برپا می کند

زنجان در ایام اربعین 33 موکب برپا می کند