مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:252023-07-31سياسي

ترک واجبات به خاطر رزق و روزی؛ سوء ظن به ذات اقدس الهی است


استاد حوزه علمیه، ازدواج را یکی از مولفه های مهم در برکت بخشی به رزق و روزی دانست و گفت: کسی که به خاطر رسیدن به رزق و روزی زیاد، کار واجبی را ترک کند، - ترک واجبات به خاطر رزق و روزی؛ سوء ظن به ذات اقدس الهی است ایسنا/قم استاد حوزه علمیه، ازدواج را یکی از مولفه های مهم در برکت بخشی به رزق و روزی دانست و گفت: کسی که به خاطر رسیدن به رزق و روزی زیاد، کار واجبی را ترک کند، گویا به ذات اقدس الهی سوء ظن پیدا کرده است.

کار دنیا نباید ما را از نماز جماعت، حضور در حرم، شرکت در روضه و عزاداری سید الشهدا علیه السلام و هر آنچه کار خدایی و آخرتی است، غافل کند.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد، استاد حوزه علمیه در محفل معارفی حرم مطهر بانوی کرامت که شامگاه 8 مردادماه در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد،، ضمن اشاره به برکات ارزشمند صلوات بر محمد و آل محمد صلی الله علیه و آله، تصریح کرد: ذکر صلوات در پل صراط همچون نوری انسان را از سقوط در آتش جهنم باز می دارد.

وی در ادامه تبیین اهداف خلقت انسان، بر اهمیت توجه به نقش عبودیت و بندگی ذات اقدس الهی تاکید نمود و با بیان این که تنها رزاق هستی خدایی است که رزق تمام موجودات هستی را ضمانت نموده است، یادآور شد: بر اساس مبانی دینی هیچ انسانی از دنیا نمی رود، مگر آن که از رزق و روزی که بر او مقدر شده، ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک واجبات به خاطر رزق و روزی؛ سوء ظن به ذات اقدس الهی است

ترک واجبات به خاطر رزق و روزی؛ سوء ظن به ذات اقدس الهی است