مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:202023-07-29اجتماعي

حل معضل ورود فاضلاب به ایستگاه متروی قیطریه


معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از رسیدگی به موضوع ورود فاضلاب به ایستگاه متروی قیطریه خبر داد.

- معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از رسیدگی به موضوع ورود فاضلاب به ایستگاه متروی قیطریه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حسن فصیح در این باره گفت: با توجه به درخواست شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در خصوص برگزاری جلسه ورود فاضلاب به محدوده ایستگاه قیطریه، نشست بررسی این موضوع با حضور نمایندگانی از شرکت آب و فاضلاب منطقه 1، شهرداری منطقه 1، شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار در محل سالن کنفرانس این سازمان برگزار شد و در ابتدای جلسه، نمایندگان مذکور در این خصوص گزارشات خود را شرح دادند.

وی با اشاره به نتایج این نشست نیز گفت: همچنین در این نشست مقرر شد کارشناسان اداره کل محیط زیست از ایستگاه مترو قیطریه و املاک مجاور بازدید کرده و نظرات کارشناسی خود را به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ارسال کنند.

معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران همچنین تاکید شد که پس از بازدید کارﺷناسان معاونت عمران شهرداری منطقه1، ﺷرکت آب و فاضلاب منطقه1، ﺷرکت راه آﻫن شهری تهران و حومه (مترو)، ﺷرکت بهره برداری راه آﻫن شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل معضل ورود فاضلاب به ایستگاه متروی قیطریه

حل معضل ورود فاضلاب به ایستگاه متروی قیطریه