مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 00:002023-07-24اقتصادي

وعده های بی ثمر برای تحقق مسئولیت اجتماعی/ حق استان بوشهر ادا شود


وعده ها برای تحقق مسئولیت های اجتماعی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در استان بوشهر تاکنون بی نتیجه مانده و حق استان بوشهر در این زمینه ادا نشده است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: استان بوشهر میزبان صنایع عظیم نفت، گاز، پتروشیمی و دیگر صنایع مرتبط با حوزه انرژی است که از شمال تا جنوب استان را در خدمت تأسیسات و زیرساخت های خود گرفته اند.

این صنایع علاوه بر تاسیساتی که از دل دریا دارند و تا 100 کیلومتر در دریا پیشروی کرده اند، بخش عظیمی از سواحل استان را نیز در تسخیر خود دارند و و خطوط انتقال و توزیع آنها نیز مناطق مختلف استان را به هم دوخته است.

وجود این صنایع در استان بوشهر باعث ورود آلودگی های متعدد و متنوع به دریا، آب، خاک، هوا و… شده و مسائل و مصائب فراوانی را برای سلامتی مردم ایجاد کرده است.

در کنار این مسائل و مشکلاتی که این صنایع برای استان داشته اند، مواهب آنها کمتر نصیب مردم استان بوشهر شده است؛ یکی از مهمترین مشکلات در این زمینه، اشتغال 70 درصدی نیروهای غیربومی در صنایع پارس جنوبی است.

سال ها است که بنگاه های اقتصادی در سطح جهان ملزم به ایفای مسئولیت اجتماعی در قبال محیط پیرامونی خود شده اند و در بسیاری موارد بیش از این الزامات در زمینه مسئولیت های خود عمل می کنند ولی در استان بوشهر این موضوع همچنان محقق نشده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های بی ثمر برای تحقق مسئولیت اجتماعی/ حق استان بوشهر ادا شود

وعده های بی ثمر برای تحقق مسئولیت اجتماعی/ حق استان بوشهر ادا شود