مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 18:202023-08-19سياسي

دورهمی شرکت های معتمد مالیاتی به میزبانی فن آوا


شرکت معتمد همراه فن آوا در ادامه سلسله جلسات شرکت های معتمد، میزبان مدیران عامل و روسای هیأت مدیره شرکت های معتمد سازمان امور مالیاتی کشور بود.

- مدیران عامل شرکت های معتمد سازمان امور مالیاتی به میزبانی فن آوا گردهم آمدند تا در راستای هم اندیشی چگونگی افزایش کیفیت خدمات، بررسی تعهدات شرکت های معتمد، ارتقای امنیت اطلاعات مودیان و برنامه ریزی برای سهولت و تسریع فرایند ثبت و ارسال صورت حساب های الکترونیکی به تبادل نظر بپردازند.

مهندس ابوالفضل الله قلی زاده مدیرعامل شرکت معتمد همراه فن آوا در توضیح روند شکل گیری و برگزاری این جلسات گفت: با وجود رقابت در میان شرکت های معتمد مالیاتی و با وجود اینکه حوزه TSP(Tax Service Providers) در کشور نوپا است، مدیران این صنعت در ابتدای امر با درک صحیح و شناخت کامل از موضوع جایگاه رضایت مودیان ، برای اجرا و پیاده سازی هر چه بهتر و صحیح تر قانون سامانه مودیان و پایانه های فروشگاهی تلاش می کنند تا به سرعت این صنعت را به پختگی کامل برسانند و به بهترین شکل خدمات خود را ارائه دهند.

  الله قلی زاده ضمن اشاره به اتفاق نظر مدیران عامل شرکت های معتمد مالیاتی در ایفای نقش به عنوان بازوی اجرایی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با توجه به نگرانی های مودیان محترم و سردرگمی هایی که ممکن است ایجاد شود در صورت اعتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی شرکت های معتمد مالیاتی به میزبانی فن آوا

دورهمی شرکت های معتمد مالیاتی به میزبانی فن آوا