مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 10:502023-07-24اقتصادي

آزادی خواه: بانک های مرکزی و کشاورزی برای تامین ارز نهاده های دامی فکری کنند


یک عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی گفت: در صورت استفاده از ظرفیت کشور در تولید گوشت مرغ، نه تنها امکان تولید به اندازه نیاز وجود دارد که می توان مازاد آن را صادر کرد.

- یک عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی گفت: در صورت استفاده از ظرفیت کشور در تولید گوشت مرغ، نه تنها امکان تولید به اندازه نیاز وجود دارد که می توان مازاد آن را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام احد آزادی خواه در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی،آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد بررسی نحوه سیاستگذاری دستگاههای متولی در حوزه مدیریت بازار کالاهای استراتژیک گندم و برنج در کشور گفت: در ایام محرم و همچنین در زمان بازگشت حجاج، مصرف پروتیین سفید و گوشت افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در کشور 17 هزار مرغداری فعال گوشتی وجود دارد که حدود 70 هزار نفر در این عرصه فعالیت می کنند؛ ظرفیت تولید سالانه کشور 2 میلیون و 400 هزار تن گوشت مرغ است که روزانه 6 هزار تن می شود پس در صورت استفاده از این ظرفیت، بیش از نیاز تولید کرده و حتی می توان مازاد را صادر کرد اما اکنون وضعیت به گونه ای است که به وارد کننده گوشت مرغ تبدیل شده ایم.

آزادی خواه همچنین گفت: میزان جوجه ریزی واحدهای مرغداری از 130 میلیون قطعه به 80 میلیون قطعه جوجه یک روزه رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی خواه: بانک های مرکزی و کشاورزی برای تامین ارز نهاده های دامی فکری کنند

آزادی خواه: بانک های مرکزی و کشاورزی برای تامین ارز نهاده های دامی فکری کنند