مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-19فرهنگي

رشد چشمگیر مخاطبان تئاتر در ماه جاری


توجه به آمار اعلام شده از فروش و مخاطبان مجموعه تئاترشهر و تماشاخانه ایرانشهر نشان از رشد روز افزون مخاطبین تئاتر داده نوید رسیدن هنر نمایش به روزهای اوج خود را می دهد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تئاتر: گزارش های هفته ای فروش و آمار مخاطبین سالن های تئاتری زیرمجموعه اداره کل هنرهای نمایشی که پیش از این منتشر شده بود نشان از رشد مخاطب تئاتر و البته رونق دوباره گروه های تئاتری و حضور هنرمندان روی صحنه است.

همه اینها نشان می دهد که تئاتر بعد از روزهای سخت کرونایی و همچنین شرایط دشوار سال گذشته حالا به حالت عادی رسیده و در حال تجربه روزهای خوب خودش است، برای تایید این اتفاق فارغ از نگاه به آمار اعلام شده از سوی اداره کل هنرهای نمایشی و همچنین تماشاخانه ایرانشهر کافی است سری به مجموعه های نمایشی شهر بزنید، برخی مجموعه ها مانند تماشاخانه سنگلج به دلایل مختلف در این رونق سهمی ندارد و  باید با بررسی دلایل آن مخاطب را تماشاخانه  خود دعوت کنند.

حالا آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 27 مرداد سال 1402 مشخص شده است.

تئاتر شهر، به سمت اوج نمایش بک تو بلک به کارگردانی سجاد افشاریان که از روز 26 مردادماه در تالار اصلی با ظرفیت 579 تماشاگر و قیمت بلیت 150،100 و 200 هزار تومان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد چشمگیر مخاطبان تئاتر در ماه جاری

رشد چشمگیر مخاطبان تئاتر در ماه جاری