مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 05:502023-08-08اقتصادي

چهار پروژه گردشگری مشگین شهر در هفته دولت به بهره برداری می رسد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در بازدید از پروژه های گردشگری مشگین شهر از افتتاح چهار پروژه این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب در بازدید از پروژه های گردشگری شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: پروژه های متعددی در حوزه گردشگری شهرستان مشگین شهر فعال هستند که از این میان چهار پروژه با کاربری های اقامتی و آبدرمانی در هفته دولت به بهره برداری می رسند.

وی افزود: این پروژه ها با سرمایه گذاری حدود 400 میلیارد ریالی بخش خصوصی اجرا شده اند و پیش بینی می شود اشتغال زایی بیش از 44 نفری داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تاکید کرد: همچنین چندین پروژه دیگر نیز در شهرستان مشگین شهر در حال حاضر فعال هستند و طی بازدیدی که از مراحل اجرایی این پروژه ها داشتیم مشکلات و مسائل آنها بررسی شد.

محمدی ادیب با اشاره به پروژه های راکد ادامه داد: پروژه های راکد در حوزه گردشگری اکثرا مربوط به مواردی هستند که بخشی از پروژه به بهره برداری رسیده و معمولا بخش اقامتی پروژه ها با رکود در اجرا مواجه است که سعی می کنیم با حمایت تسهیلاتی این پروژه ها فعال شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار پروژه گردشگری مشگین شهر در هفته دولت به بهره برداری می رسد

چهار پروژه گردشگری مشگین شهر در هفته دولت به بهره برداری می رسد