مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-16سياسي

کدام موکب های کهگیلویه و بویراحمد بیشتر حمایت می شوند؟


مسئول ستاد مردمی اربعین در کهگیلویه و بویراحمد به برخی سوالات در خصوص نحوه کمک به موکب ها در اربعین پاسخ داد.

- داریوش بهنیا, [16.

08.

23 14:03] به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ ستار هدایت خواه در جمع موکب داران اربعین حسینی در محل سالن دکتر کنعانی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بیش از هر چیز نسبت به حفظ شاخصه مردمی اربعین تاکید دارند.

وی در ادامه به نقش محوری مردم در اربعین اشاره کرد و گفت از موقعیت هایی که می توان نقش مردم را در تحولات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی ارزیابی کنیم اربعین است هیچ نهاد و دولتی نمی تواند جایگزین نقش مردم در اربعین شود این نقش مردم چند شاخصه مهم دارد قبل از هر چیز حضور خود مردم است هر نهاد و دولتی با هر قدرتی که فراخوان بدهند نمی توانند به این اندازه مردم را جمع کنند و مردم حضور پیدا نمی کنند.

هدایتخواه گفت: در زمینه خدمت رسانی هیچ دولتی نمی تواند به این اندازه و به این جمعیت خدمت ارائه کند جمعیتی بیش از 20 میلیون نفر را دولت ها نمی توانند این چنین خدمات دهی کنند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ابتکارات و خلاقیت های مردمی در اربعین به گونه ای خودجوش است و آماده سازی ها به گونه ای با این خلاقیت صورت می گیرد که هیچ جای دیگر و هیچ نهادی نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام موکب های کهگیلویه و بویراحمد بیشتر حمایت می شوند؟

کدام موکب های کهگیلویه و بویراحمد بیشتر حمایت می شوند؟