مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-15اقتصادي

رکورد خرید گندم در کرمانشاه شکسته شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان این که تاکنون 790 هزار تن گندم تحویل مراکز خرید گندم استان شده، از شکسته شدن رکورد خرید گندم در استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان این که تاکنون 790 هزار تن گندم تحویل مراکز خرید گندم استان شده، از شکسته شدن رکورد خرید گندم در استان خبر داد.

مهندس علی چاله چاله در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تاکنون 790هزار تن گندم از سوی کشاورزان استان تحویل مراکز خرید تضمینی گندم شده، اظهار کرد: از زمانی که دولت اقدام به خرید تضمینی گندم در کشور کرده تا امروز این میزان خرید در مراکز خرید تضمینی گندم در استان سابقه نداشته است.

چاله چاله با اشاره به ادامه دار بودن کار خرید تضمینی گندم در مراکز خرید استان، گفت: پیش بینی می شود حداقل 20 هزار تن دیگر گندم در استان تحویل مراکز خرید شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: شکسته شدن رکورد خرید تضمینی گندم در استان در حالیست که سطح زیرکشت گندم در استان در مقایسه با سال زراعی گذشته تغییری نکرده است.

وی ادامه داد: در سال زراعی جاری حدود 400 هزار هکتار از اراضی زراعی استان کرمانشاه( حدود 300 هزار هکتار از اراضی دیم و 100 هزار هکتار از اراضی آبی) زیر کشت گندم رفته که تقریبا معادل سال زراعی گذشته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد خرید گندم در کرمانشاه شکسته شد

رکورد خرید گندم در کرمانشاه شکسته شد