مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-20پزشكي

زائران اربعین بخوانند


مسافرت به علت استراحت کم، خستگی راه، تغییر شرایط آب و هوایی و تهیه آب و منابع غذایی از منابع گوناگون، کاهش مقامت بدن را به همراه دارد و بهمین دلیل عوامل خطرآفرین بیش از معمول انسان ها را با خطرمواجه می کند.

- جی پلاس، با توجه به تراکم جمعیت در اربعین، استفاده از ماسک در پیشگیری از ابتلا به بسیاری از ویروس ها و میکروب ها موثر خواهد بود، بر این اساس بهتر است تا زائران به تعداد روزهای سفر، ماسک همراه داشته و روزانه یک ماسک را استفاده کنند بهداشت نیوز نوشت؛ -همراه داشتن چفیه، کلاه، چتر، عینک، سمعک و هر وسیله کمک توانبخشی برای زائران ضروری است -زائران حتماً باید صابون (به صورت مایع دستشویی، یا خمیر صابون که در داروخانه ها وجود دارد) را در کوله پشتی خود قرار دهند و مرتب به شست وشوی دست ها اقدام کنند؛ چرا که شست وشوی دست ها با مایع دستشویی از سرماخوردگی، ابتلا به بیماری های مختلف چون اسهال و استفراغ و .

جلوگیری می کند.

-به تعداد روزهایی که در سفر هستید، جوراب به همراه داشته باشید و هر شب جوراب های خود را از پا خارج و با دقت پاهای خود را شست وشو دهید؛ این کار انرژی بهتری به زائر می دهد.

-شب ها در محل پاشنه پا از پماد ویتامین آ د استفاده کنید و اگر امکان دارد شب پاها را 20 تا 30 سانتی متر بالاتر نگه دارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران اربعین بخوانند

زائران اربعین بخوانند