مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-13سياسي

حضور تهرانچی در کمیسیون اجتماعی برای ارائه گزارش از وضعیت اجتماعی دانشگاه آزاد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارائه گزارش از وضعیت اجتماعی فضای دانشگاهی در آستانه آغاز سال تحصیلی و راهبردها و اقدامات صورت گرفته در این حوزه در کمیسیون اجتماعی حضور یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نشست کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز (یکشنبه 22 مردادماه) با حضور محمدمهدی تهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارائه گزارش از وضعیت اجتماعی فضای دانشگاهی در آستانه آغاز سال تحصیلی و راهبردها و اقدامات صورت گرفته در این حوزه برگزار شد.

ولی اسماعیلی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، در ابتدا تاکید کرد که تربیت نیروهای انقلابی و متدین و راه اندازی معاونت مهارت آموزی در این دانشگاه باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

 نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس یازدهم، در ادامه از رییس دانشگاه آزاد اسلامی خواست تا گزارشی از برنامه این دانشگاه برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان، همچنین برنامه دانشگاه در خصوص جذب اساتید انقلابی در تراز انقلاب اسلامی ارائه دهد.

در ادامه مهدی عیسی زاده نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن نقل خاطره ای از شهید کاظمیان خطاب به رییس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص پشت کار وی برای اصلاح امور در شرایط سخت، گفت: هم اکنون لازم است دانشگاه آزاد اسلامی برای بهبود معیشت و افزایش حقوق و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تهرانچی در کمیسیون اجتماعی برای ارائه گزارش از وضعیت اجتماعی دانشگاه آزاد

حضور تهرانچی در کمیسیون اجتماعی برای ارائه گزارش از وضعیت اجتماعی دانشگاه آزاد