مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-01سياسي

کرمان، میزبان راویان مکتب سلیمانی از سراسر کشور خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، احمد مرادی زاده، معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: بعد از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، - معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهر کرمان، میزبان راویان مکتب شهید سلیمانی از سراسر کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، احمد مرادی زاده، معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: بعد از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده معظم کل قوا عبارت ها و عناوین مختلف و متعددی و البته پر معنا و مفهوم پیرامون شهید حاج قاسم سلیمانی به کار بردند که  یکی از عناوینی که مقام معظم رهبری به شهید سلیمانی عنوان کردند این بود که فرمودند به شهید حاج قاسم به چشم یک فرد نگاه نکنید بلکه به چشم یک مکتب و مدرسه درس آموز نگاه کنید.

وی افزود: در قالب این مکتب، الزامات متعددی در خصوص شهید سلیمانی در سبک زندگی، مدیریتی و سبک فرماندهی و سایر الزامات در حوزه رفتار و منش سردار سلیمانی تعریف شد.

معاون هماهنگ سپاه ثارالله افزود: یکی از الزامات ساری و جاری مکتب سلیمانی، اردوی راهیان مکتب شهید سلیمانی است که بلافاصله بعد از شهادت ایشان، اردوی راهیان مکتب شکل گرفت و از سراسر کشور و حتی کشورهای منطقه و کشورهای حوزه مقاومت زائرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان، میزبان راویان مکتب سلیمانی از سراسر کشور خواهد بود

کرمان، میزبان راویان مکتب سلیمانی از سراسر کشور خواهد بود