مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-09فناوري

کاربری سیم جوش در جوشکاری MIG


جوشکاری فلزات به روش های مختلفی میسر بوده که برخی سرعت بالاتری داشته و به صورت صنعتی صورت گرفته و برخی دارای سرعت پایین تر و دقت بالاتری هستند.

- فرآیند جوشکاری فلزات بر مبنای پر کردن درز دو قطعه فلزی با متریال یکسان می باشد که از سیم جوش، تیگراد و یا الکترود جوشکاری برای این هدف استفاده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نانوتجارت، در روش های مختلف جوشکاری از روش هایی برای محافظت سطحی فلز استفاده می شود که کاربری گازهای نجیب مانند آرگون به سبب عدم میل به واکنش بالاخص در دمای بالای فرایند جوشکاری بسیار مرسوم می باشد.

از روش های پر کاربرد جوشکاری فلزات می توان به جوشکاری TIG با به کارگیری تیگراد یا فیلر جوشکاری، جوشکاری MIG با به کارگیری سیم جوش و جوشکاری فلزات با الکترود اشاره نمود.

یکی از انواع پر کاربرد سیم جوش در اتصال قطعات آلومینیومی است.

در جوشکاری آلومینیوم به روش CO2 از سیم جوش آلومینیوم که دارای دمای ذوب در محدوده 716 الی 752 درجه فارنهایت معادل 380 الی 400 درجه سانتی گراد است، استفاده می شود که این تغییرات دمایی بر حسب آلیاژ آلومینیوم در تولید سیم جوش اتفاق می افتد.

جوشکاری آلومینیوم بدون ایجاد دوده و گاز صورت گرفته و در این کاربری سیم جوش آلومینیوم بر خلاف الکترودها فاقد فلاکس و روکش می باشد که در نهایت سرباره ای روی محی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربری سیم جوش در جوشکاری MIG

کاربری سیم جوش در جوشکاری MIG