مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-06اجتماعي

فعالیت سامانه بارشی زودگذر در آذربایجان شرقی/هوای نسبتا پایدار تا پایان هفته


رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از فعالیت سامانه بارشی زودگذر در استان از بعدازظهر فردا، دوشنبه 16 مردادماه تا عصر سه شنبه خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از فعالیت سامانه بارشی زودگذر در استان از بعدازظهر فردا، دوشنبه 16 مردادماه تا عصر سه شنبه خبر داد.

محمد امیدفر در گفت وگو با ایسنا، در تشریح وضعیت آب و هوای استان در هفته جاری، گفت: بررسی وضعیت نقشه های هواشناسی استان نشاندهنده جوی نسبتا پایدار در هفته جاری است.

وی افزود: تنها سامانه بارشی این هفته، بعد از ظهر فردا وارد استان شده و کلیه نواحی استان و به خصوص نواحی شمالی را تحت تاثیر موقت قرار می دهد اما این سامانه روز سه شنبه استان را ترک خواهد کرد.

وی در خصوص وضعیت دمایی استان در هفته جاری نیز گفت: دمای استان با فعالیت این سامانه بارشی به طور نامحسوس کاهش خواهد یافت اما با خروج این سامانه شاهد افزایش دما خواهیم بود.

امیدفر افزود: بررسی وضعیت دمایی استان طی 24 ساعت گذشته نشان می دهد که ورزقان با دمای 11 درجه بالای صفر خنک ترین شهر و مراغه با 36 درجه بالای صفر گرمترین شهر استان بوده است.

وی ادامه داد: دمای فعلی تبریز نیز 34 درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته دو درجه گرمتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سامانه بارشی زودگذر در آذربایجان شرقی/هوای نسبتا پایدار تا پایان هفته

فعالیت سامانه بارشی زودگذر در آذربایجان شرقی/هوای نسبتا پایدار تا پایان هفته