مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 15:552023-08-03پزشكي

بازدید وزیر بهداشت از مراکز درمانی شهرستان ری


وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با حضور در شهرستان ری ، از بیمارستان های فیروزآبادی و شهدای هفتم تیر و نیز روند ساخت و تکمیل پروژه بیمارستان الهام در بخش کهریزک بازدید کرد.

- ایسنا/تهران وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با حضور در شهرستان ری ، از بیمارستان های فیروزآبادی و شهدای هفتم تیر و نیز روند ساخت و تکمیل پروژه بیمارستان الهام در بخش کهریزک بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهرام عین الهی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی امروز پنجشنبه 12 مرداد ماه با حضور در شهرستان ری ، از بیمارستان های فیروزآبادی و شهدای هفتم تیر و نیز روند ساخت و تکمیل پروژه بیمارستان الهام در بخش کهریزک بازدید کرد.

در این بازدیدها که باحضور سیدعلی یزدیخواه نماینده مجلس ، محمد بشارت سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری ، عبدالرضا پازوکی رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران و جمعی از مدیران وزارت بهداشت انجام شد ، وزیر بهداشت در ابتدا با حضور در بیمارستان شهدای هفتم تیر از بخش های مختلف این مرکز درمانی، نحوه خدمات دهی به بیماران و مراجعین و هم چنین روند ساخت مرکز جامع اورژانس و ساختمان جدید بیمارستان بازدید و در جریان آخرین اقدامات انجام شده قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر بهداشت از مراکز درمانی شهرستان ری

بازدید وزیر بهداشت از مراکز درمانی شهرستان ری