مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 07:152023-08-06اقتصادي

کمک شرکت سوئدی به داعش به ضررش تمام شد


سهامداران شرکت اریکسون که معتقدند ارتباطات با داعش در عراق باعث کاهش سهامشان شده از این شرکت برای مجموع 170 میلیون دلار شکایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه مالی داگنز صنعت برخی از سهامداران از اریکسون سوئد 170 میلیون دلار شکایت کردند.

  این روزنامه مالی در روز جمعه گزارش داد که 37 سهامدار اریکسون از شرکت مخابرات سوئدی برای مجموع  170 میلیون دلار شکایت کرده اند و می گویند افشای فعالیت های مدیر عامل آن در عراق باعث کاهش سهام شده است.

اریکسون و مدیر عامل بوئرج اکهلم در سال گذشته به دلیل رسیدگی به تحقیقات داخلی در مورد عملیات این شرکت در عراق و رسوایی مربوط به پرداخت های احتمالی به داعش به شدت مورد انتقاد قرار گرفته اند.

این روزنامه گزارش داد که سهامداران، از جمله چندین شرکت سرمایه گذاری و صندوق های بازنشستگی، شکایت های جداگانه ای را به دادگاه سوئد ارائه کرده اند، اما اقدامات آنها هماهنگ است.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: اریکسون ادعاها را به طور کامل رد می کند و قصد دارد در این مورد که در دعاوی سوئد بی سابقه است و برخلاف اصول اساسی حقوق شرکت های سوئدی است، به شدت از خود دفاع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک شرکت سوئدی به داعش به ضررش تمام شد

کمک شرکت سوئدی به داعش به ضررش تمام شد