مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 13:252023-07-26سياسي

جهاد تبیین باید برگرفته از معارف قرآن باشد


رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امر تبلیغ فقط به جامعه روحانیت اختصاص ندارد، گفت: جهاد تبیین باید برگرفته از معارف قرآن باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد قمی صبح چهارشنبه در جمع فعالان قرآنی اظهار کرد: تصویر عزاداری مردم زنجان گویای اهتمام و احترام مردم به قرآن و اهل بیت (ع) است و این جمعیت عظیم ارادت خود را به مکتب اسلام نشان می دهند.

وی با اشاره به اینکه احترام به قرآن باید جلوه مشعشع و موقری داشته باشد، تصریح کرد: باید ظرفیت هایی فراهم شود که مردم بتواند این احترام را به طرق مختلف به نمایش بگذارند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه فرهنگ قرآنی، معرفت قرآنی و زندگی قرآنی باید در جامعه تعبیر و حاکم شود، عنوان کرد: بودجه های قرآنی اندک است و این مطالبه درستی است که در سطح کشور باید اهتمام به قرآن افزون تر شود.

وی با اشاره به اینکه شورای عالی فرهنگی دخالتی در امور مالی و توزیع اعتبار ندارد، ابراز کرد: مسائل مالی با سازمان برنامه و بودجه و هیئت دولت است.

حجت الاسلام قمی به تحلیل های سیستمی درست تأکید کرد و گفت: جذب نیروها در ادارات و سازمان ها مستلزم تأمین ساختمان، امکانات و سایر موارد است و اندک بودجه ها صرف نیروی انسانی می شود به همین منظور سعی کردیم به سمت سبک سازی و چابک سازی سازمان برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین باید برگرفته از معارف قرآن باشد

جهاد تبیین باید برگرفته از معارف قرآن باشد