مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 18:102023-07-30سياسي

افزایش ترافیک کندوان با افتتاح فاز دوم


فرمانده نیروی انتظامی مازندران با اعلام اینکه ترافیک در محور کندوان موضوع جدی است، گفت: فاز دوم محور کندوان و چالوس راه افتاد، سرریز ترافیک پایان حوزه کرج وارد استان می شود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سردار حسن مفخمی فرمانده نیروی انتظامی مازندران امروز در نشست با آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران با تسلیت ایام عزاداری محرم، اظهار کرد: استان مازندران باتوجه به حساسیت هایی که در حوزه گردشگری و مسافرپذیری دارد اولویت اصلی ما برقراری امنیت است که با تمام وجود برای خدمت دنبال می کنیم.

وی افزود: برای مردم و همچنین مسافرانی که وارد استان می شوند این دغدغه مورد توجه جدی است که با حمایت همه دستگاه ها و تعامل دستگاه های امنیتی موضوع خاصی در سطح استان نداریم.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران بیان کرد: یک سری دغدغه ها در استان بوده که مورد توجه مجموعه پلیس قرار دارد.

مفخمی تصریح کرد: موضوعاتی که در حوزه امنیت سواحل به ویژه مسائل فرهنگی و اجتماعی مورد توجه جدی است که سعی کردیم با تمام توان این مهم را در دستور کار قرار دهیم.

وی با اعلام اینکه برای پوشش ساحل 20 نقطه استقراری مدنظر ما بوده است، افزود: ایستگاه های ثابت و سیار نیز در این زمینه فعال کردیم علاوه بر اینکه 91 نشان گاه را برای استان مشخص کردیم که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ترافیک کندوان با افتتاح فاز دوم

افزایش ترافیک کندوان با افتتاح فاز دوم