مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 15:152023-07-24ورزشي

صعود مقتدرانه تیم والیبال نوجوانان با شکست عربستان


تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در سومین دیدار مرحله گروهی با اقتدار عربستان را شکست داد تا به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله دوم رقابت های قهرمانی آسیا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 16 سال پسر آسیا که از روز شنبه 31 تیر با حضور 12 تیم در تاشکند آغاز شده بود، امروز (دوشنبه دوم مرداد) به پایان می رسد.

تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران که در دیدارهای اول و دوم خود موفق به شکست ژاپن و چین شد، در آخرین بازی مرحله گروهی از ساعت 13:30 دقیقه به مصاف عربستان سعودی رفت.

شاگردان آرش صادقیانی در این مسابقه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند تا به سه برد متوالی و هشت امتیاز به عنوان تیم صدرنشین گروه به مرحله دوم صعود کنند.

تیم ملی زیر 16 سال ایران این مسابقه را با ترکیب طاها محسنی، کامیاب عبداللهی فر، محمدمهدی برات زاده، محمدمهدی حسینی، امیررضا مشهدبان، امیرعلی فرج پور و مسعود ایمری (لیبرو) آغاز کرد که نسبت به دو بازی قبل ترکیب متفاوتی بود.

تیم ایران در مسابقه مقابل عربستان که به مدت 64 دقیقه برگزار شد، با اقتدار و امتیازهای 25 بر 12، 25 بر 6 و 25 بر 12 به پیروزی رسید و با سه برد متوالی راهی مرحله دوم مسابقات شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود مقتدرانه تیم والیبال نوجوانان با شکست عربستان

صعود مقتدرانه تیم والیبال نوجوانان با شکست عربستان