موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - ستاره سرخ بلگراد - رهبر انقلاب - انقلاب اسلامي - وزير دفاع اسراييل - رژيم صهيونيستي - رهبر انقلاب اسلامي - سيد حسن نصرالله - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ليگ قهرمانان اروپا - كميته ملي المپيك ايتاليا - ماموريت تيان ون 1 - تيم ملي تكواندو آذربايجان - سپاه الغدير يزد - ورزشگاه امام خميني اراك - ليگ جوانان اروپا - تلاجيم كوه - زبان آلماني - ركورد شكست ناپذيري آرسنال - كاسب - تيم ملي شمشيربازي سابر - آنتوني هوروويتس - محصول كينوا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 22:052023-08-12ورزشي

الهلال 1 النصر 2 : رونالدو مرد فینال ها؛ این قسمت جام عرب


النصر عربستان با درخشش کریستیانو رونالدو فوق ستاره 37ساله خود در فینال جام باشگاه های عرب ، رقیب دیرینه خود الهلال را شکست داد و فاتح مهمترین جام تاریخ خود شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، جام باشگاه های کشورهای عربی به میزبانی عربستان و با جولان تیم های پولدار سعودی سرانجام به پایان رسید.

در بازی فینال دو تیم پرستاره الهلال و النصر که رقابت آنها تا سر حد دشمنی پیش رفته، به مصاف هم رفتند که در نهایت این النصر بود که با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

در این بازی الهلال با یک گل پیش افتاد اما النصر باوجود آنکه 10نفره شد اما کریستیانو رونالدو بازیکن 200 میلیون یورویی زردپوشان ، دو گل به ثمر رساند تا ضمن گرفتن انتقام از آبی پوشان مغرور ریاض ، تیمش را قهرمان این رقابت بسیار مهم کند.

رونالدو در دقایق پایانی مصدوم شد و با چهره ناراحت از زمین خارج شد.

این نخستین جامی است که کریستیانو رونالدو با تیم عربستانی به دست آورد.

او به عنوان آقای گل این رقابت ها نیز دست یافت و جایزه بهترین ستاره مسابقات را هم از آن خود کرد تا ثابت کند که تمام نشده و هنوز در پی درو کردن جام های پیاپی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهلال 1 النصر 2 : رونالدو مرد فینال ها؛ این قسمت جام عرب

الهلال 1 النصر 2 : رونالدو مرد فینال ها؛ این قسمت جام عرب