مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-16سياسي

نوجوانی بهترین دوران برای پذیرش معارف الهی است


امام جمعه قزوین با بیان اینکه وقتی عقل پیشرفت می کند شخصیت انسان شخصیتی برجسته، مفید و مؤثر می شود، گفت: نوجوانی بهترین دوران برای پذیرش معارف الهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم پایان دوره فعالیت های تبلیغی طلاب مدرسه علمیه علوی قم، اظهار کرد: شاهد برنامه های 50 روزه شما عزیزان بودیم، در گوشه و کنار شهر برکت و اثر مثبت این برنامه ها را شاهد بودیم که نصیب جوانان، نوجوانان و فرهیختگان شهر ما شد.

امام جمعه قزوین خطاب به نوجوانان و خانواده های آنان عنوان کرد: این عزیزان به استان ما آمدند تا چند کار را انجام دهند، برخی از ما آدم ها عقلمان به اندازه سنمان است، برای مثال اگر 15 سال سن داریم، عقلمان هم 15 ساله است، یعنی عقل و سن برابرند، برخی دیگر سنشان از عقلشان بیشتر است، یعنی ممکن است طبق شناسنامه 15 ساله باشند اما به لحاظ عقلی 10 ساله باشند، برخی دیگر هم عقلشان از سنشان بیشتر است، یعنی اگر سنشان مطابق شناسنامه 15 ساله است، عقلشان 20 ساله است و عقلشان از سنشان جلوتر است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: این طلاب عزیز در این طرح خواسته اند کاری کنند عقل نوجوانان از سن شان سبقت بگیرد، این فعالیت ها، کلاس ها، آموزش ها و هنرنمایی ها با این هدف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانی بهترین دوران برای پذیرش معارف الهی است

نوجوانی بهترین دوران برای پذیرش معارف الهی است