مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:162023-08-21سياسي

شهید صدرزاده ، الگوی مسئولیت شناسی، فتنه شناسی و ایستادگی برای نسل جوان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید ابراهیم رییسی پیش از ظهر امروز در اولین آیین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت که با شعار مثل مصطفی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: روز جهانی مسجد، پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و گردهمایی فعالان مساجد مناسبت هایی است که مجلس ما را نورانی کرده است و این نورانیت به برکت این مکان و نام مقدس شهید مصطفی صدرزاده و تقریظ رهبری و سخنان و نگاشته ای که از دل برخواسته و بر دل ها می نشیند دو چندان شده است.

وی با تاکید بر اینکه اعتقاد به مهدویت و نام امام زمان(عج) موجب امیدآفرینی است، اضافه کرد: اعتقاد به مهدویت اعتقاد به توحید است چراکه او پرچم توحید را برافراشته خواهد کرد؛ اعتقاد به مهدویت اعتقاد به نبوت است و او عصاره همه انبیای الهی است.

آیت الله رییسی هچنین اعتقاد به مهدویت را اعتقاد به معاد دانست و گفت: معاد و فرج برای عدالت گستری است؛ اعتقاد به مهدویت اعتقاد به امامت است چراکه او خاتم انبیا و معصومین است.

وی افزود: اعتقاد به مهدیت اعتقاد به عدل است چراکه او عدالت را بر کام بشریت می نشاند؛ آثار عملی باور به امام زمان(عج) این است که کسی که به ایشان باور دارد در راستای امر به معروف گام خواهد برداشت؛ شخص معتقد به وجود مقدس امام عصر(عج) در سلوک و رفتار ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید صدرزاده ، الگوی مسئولیت شناسی، فتنه شناسی و ایستادگی برای نسل جوان است

شهید صدرزاده ، الگوی مسئولیت شناسی، فتنه شناسی و ایستادگی برای نسل جوان است