مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 19:152023-07-24فرهنگي

از حضور کاردار سفارت ژاپن در مرکز گسترش تا چند خبر دیگر


دیدار کاردار سفارت ژاپن با مدیر مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، اضافه شدن یک بخش به جشنواره آیینی سنتی، ساخت فیلم کوتاه «هوملس» از جمله خبرهای دریافتی سینما و تئاتر است.

- دیدار کاردار سفارت ژاپن با مدیر مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، اضافه شدن یک بخش به جشنواره آیینی سنتی، ساخت فیلم کوتاه هوملس از جمله خبرهای دریافتی سینما و تئاتر است.

کنجو موراکامی، کاردار سفارت ژاپن در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی با محمد حمیدی مقدم مدیر عامل مرکز دیدار و درباره همکاری های مشترک آتی بین سینمای ایران و ژاپن صحبت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، کنجو موراکامی کاردار سفارت ژاپن در تهران امروز دوشنبه دوم مردادماه در دیدار با محمد حمیدی مقدم با اشاره به ویژگی های مشترک فرهنگی بین ایران و ژاپن به علاقه سینماگران ژاپنی به سینمای ایران تاکید کرد و گفت: بسیاری از سینماگران ایرانی فیلم های کارگردانان ایرانی را دوست دارند و با تماشای آنها به سینما علاقه مند شده اند، اشتراک فرهنگی بین ما و شما بسیار است و امیدوارم همچون گذشته در حوزه تولید فیلم، انیمیشن و سریال همکاری مشترک داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حضور کاردار سفارت ژاپن در مرکز گسترش تا چند خبر دیگر

از حضور کاردار سفارت ژاپن در مرکز گسترش تا چند خبر دیگر