مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-18سياسي

صرفه جویی در مصرف آب آشامیدنی در پل دختر ضروری است


با توجه به کاهش حفره های زیرزمینی و کمبود منابع آب ضرورت دارد از مصرف بی رویه آب آشامیدنی در پل دختر جلوگیری و در این زمینه صرفه جویی به صورت اصولی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر حجت الاسلام سیدمحسن موسوی در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: 10 حلقه چاه برای تامین آب آشامیدنی شهرهای پل دختر و سراب حمام و محدوده گسترده ای از روستاهای شمال شهرستان در روستای گل گل حفر شده که 7 حلقه آن برای پل دختر و سراب حمام و سه حلقه متعلق به روستاها می باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه اکنون شهرستان پل دختر در حوزه آب کشاورزی وآشامیدنی با وجود کاهش آب های زیرزمینی و تنش آبی مواجه است ، همه تلاش مسئولان این است که حفره های آب دچار کاهش شدید و بی آبی مطلق نشوند.

امام جمعه پل دختر گفت: بنابراین چنانچه در برخی نقاط افت فشار آب آشامیدنی ایجاد می شود ، مقصر متولیان آب وفاضلاب شهرستان نیستند و باید به فرض این گذاشت که این در ماه های تابستان این موضوع مقطعی و گذرا است و در تمام شهرستان ها این رویه جهت صرفه جویی مرسوم می باشد و متولیان این امر، شب و روز تلاش می کنند و این مبالغه نیست.

وی بر صرفه جویی اصولی در مصرف آب آشامیدنی از سوی مردم تاکید کرد و افزود: با توجه به مستنداتی که وجود دارد متاسفانه برخی مردم به ویژه اهالی روستاها به کشیدن انشعاب غیر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی در مصرف آب آشامیدنی در پل دختر ضروری است

صرفه جویی در مصرف آب آشامیدنی در پل دختر ضروری است