مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-19سياسي

حمایت های معاونت علمی در توسعه فناوری عموما در قالب تسهیلات بلاعوض است


معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: حمایت های ما در توسعه فناوری عموما در قالب تسهیلات بلاعوض است و در توسعه اقتصاد دانش بنیان و توسعه کسب و کارها در قالب وام های کم بهره و سرمایه در گردش خواهد بود.

- معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: حمایت های ما در توسعه فناوری عموما در قالب تسهیلات بلاعوض است و در توسعه اقتصاد دانش بنیان و توسعه کسب و کارها در قالب وام های کم بهره و سرمایه در گردش خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی امروز بعد از بازدید از مرکز رشد نوآوری نوشهر و دانشگاه علوم دریایی امام خمینی به منظور افتتاح مرکز نوآوری بابلسر، نوشهر را به مقصد این شهر ترک گفت.

دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی در حاشیه مراسم افتتاح مرکز رشد نوآوری بابلسر در جمع خبرنگاران گفت: مرکز رشد فناوری و نوآوری بابلسر که با همت معاونت علمی و همکاری مسؤولان استانی راه اندازی شد و طی آن یک ساختمان قدیمی گمرک به یک قضای پر نشاط تبدیل شد.

وی با بیان اینکه این مرکز رشد شروع به جذب شرکت های فناور کرده است، ادامه داد: این استان با توجه به نیازهای زیادی که به ویژه در حوزه کشاورزی دارد، یکی از پایگاه های اصلی تولید کشور به شمار می رود، ضمن آنکه پتانسیل های زیادی در توسعه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت های معاونت علمی در توسعه فناوری عموما در قالب تسهیلات بلاعوض است

حمایت های معاونت علمی در توسعه فناوری عموما در قالب تسهیلات بلاعوض است