مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:152023-07-29سياسي

مسدود شدن 4صفحه مجازی وشماره تلفن همراه غیر مجاز درگردشگری کاشان


معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی کاشان گفت: در راستای برخورد با فعالان غیرمجاز در تورگردانی در کاشان چهار صفحه مجازی و تلفن افراد حقیقی و حقوقی غیرمجاز در حوزه گردشگری مسدود شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الله ناصحی پور پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برخورد با اشخاص حقیقی و حقوقی غیر مجاز در حوزه گردشگری کاشان اظهار داشت: این برخوردها با هماهنگی و دستور مقام قضایی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه 23 دفتر و شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مجاز در شهرستان فعالیت می کنند، ابراز داشت: هرگونه تورگردانی در چهارچوب ضوابط و دستورالعمل های شرکت ها گردشگری مجاز دانست.

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان تصریح کرد: به اشخاص فعال در این حوزه که بدون اخذ مجوزهای قانونی اقدام به تبلیغ در شبکه های مجازی و اجرای تور می کنند هشدار می دهیم که با توجه به طرح ویژه برخورد با فعالین غیر مجاز در حوزه گردشگری در صورت اثبات تخلف و و وجود مستندات در این خصوص اشخاص به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی افزود: در هفته های گذشته با شناسایی و معرفی دو صفحه مجازی فعال در اینستاگرام و همچنین ارسال شماره تلفن همراه دو شخص دیگر که از طریق پیامک و در صفحات مجازی و بدون مجوز در گردشگری فعالیت می نمودند به مراجع قضایی، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود شدن 4صفحه مجازی وشماره تلفن همراه غیر مجاز درگردشگری کاشان

مسدود شدن 4صفحه مجازی وشماره تلفن همراه غیر مجاز درگردشگری کاشان