مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:452023-07-23ورزشي

سهم دانشگاه ها در ورزش باید افزایش یابد


رییس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه سهم دانشگاه ها در ورزش باید افزایش یابد، گفت: با همکاری فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، لیگ های سراسری را در سال جاری به 7 رشته افزایش خواهیم داد.

- رییس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه سهم دانشگاه ها در ورزش باید افزایش یابد، گفت: با همکاری فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، لیگ های سراسری را در سال جاری به 7 رشته افزایش خواهیم داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هاشم داداش پور درمراسم بدرقه دانشجویان به سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان چین_ چانگدو 2023 گفت: از تمام تلاش های فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برای فراهم سازی شرایط اعزام این دانشجویان و همچنین ایجاد شرایط به منظور کسب موفقیت بینهایت سپاسگزارم.

رییس سازمان امور دانشجویان افزود: یونیورسیاد بعد از المپیک بزرگ ترین رویداد ورزشی است بنابراین مدال آوردن در این مسابقات از اهمیت بالایی برخوردار است و نام این مدال آوران در خاطره ها باقی می ماند.

رییس سازمان امور دانشجویان اظهار کرد: دوران کرونا فضاهای دانشگاهی را با رخوت مواجه کرده بود.

لذا به منظور بازگرداندن پویایی به فضای دانشگاه ها از سال گذشته اقدامات بسیاری در حوزه ورزش دانشگاهی انجام دادیم که ازجمله ی آن ها می توانیم به برگزاری 5 المپیاد قهرمانی، همگانی، بین الملل، شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم دانشگاه ها در ورزش باید افزایش یابد

سهم دانشگاه ها در ورزش باید افزایش یابد