مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-21پزشكي

پزشکان داوطلب هلال احمر خوزستان در درمانگاه های چذابه و شلمچه مستقر می شوند


معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان خوزستان از خدمات رسانی پزشکان داوطلب هلال احمر استان خوزستان به زائران اربعین در دو درمانگاه پایانه مرزی چذابه و شلمچه از اول شهریورماه خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان خوزستان از خدمات رسانی پزشکان داوطلب هلال احمر استان خوزستان به زائران اربعین در دو درمانگاه پایانه مرزی چذابه و شلمچه از اول شهریورماه خبر داد.

سید صادق آل محمد بیان کرد: پزشکان داوطلب هلال احمر استان خوزستان از اول شهریورماه در دو درمانگاه چذابه و شلمچه به زائران اربعین حسینی(ع) خدمات رسانی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در اربعین امسال مدیریت درمانگاه ها در دو پایانه به صورت مشارکتی بر عهده جمعیت هلال احمر خوزستان و اداره بهداشت و درمان استان بصره است و آمادگی کامل برای خدمات رسانی به زائران وجود دارد.

معاون معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به اینکه درمانگاه ها در پایانه های مرزی فعالیت می کنند، بیان کرد: 60 پزشک، پرستار و کادر بهداشت درمان در قالب تیم های هلال احمر از اول شهریورماه در محل های از پیش تعیین شده مستقر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان داوطلب هلال احمر خوزستان در درمانگاه های چذابه و شلمچه مستقر می شوند

پزشکان داوطلب هلال احمر خوزستان در درمانگاه های چذابه و شلمچه مستقر می شوند