مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-09اجتماعي

اسکن و آرشیو الکترونیک دفترسنتی و دست نویس در استان زنجان


نایب رییس کانون سردفتران و دفتریاران زنجان گفت: بیش از 10 هزار دفتر سنتی و بیش از 2 میلیون صفحه در سراسر استان زنجان اسکن و آرشیو الکترونیک شد.

- ایسنا/زنجان نایب رییس کانون سردفتران و دفتریاران زنجان گفت: بیش از 10 هزار دفتر سنتی و بیش از 2 میلیون صفحه در سراسر استان زنجان اسکن و آرشیو الکترونیک شد.

نادر صبوری پیش از ظهر امروز (18 مردادماه) در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک روز خبرنگار و نکوداشت شهید صارمی، اظهار کرد: فعالیت دفاتر اسناد رسمی در کاهش ورودی پرونده ها به محاکم قضایی بسیار مهم است و مسئله ورودی پرونده ها به محاکم و درصد بالای ورودی ها اختلافات ملکی است که در نتیجه هزینه های زیادی را برای مردم و کشور در پی دارد.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اقدام به تهیه و ارائه طرح ارتقای اسناد رسمی و طرح آن با دوفوریت در صحن علنی مجلس کرده است، افزود: از شروع و ارائه این طرح در صحن علنی مجلس می گذرد و دو نوبت با ایراد شورای نگهبان مواجه و به مجلس شورای اسلامی برگردانده شده است.

این مسئول به نقش اسناد عادی در تولید اختلافات علی الخصوص راجع به اموال غیرمنقول و نقش بی بدیل و بسزای اسناد رسمی در جلوگیری از حدوث اختلافات و حتی در صورت بروز اختلاف اشاره کرد و افزود: حل و فصل سریع آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکن و آرشیو الکترونیک دفترسنتی و دست نویس در استان زنجان

اسکن و آرشیو الکترونیک دفترسنتی و دست نویس در استان زنجان