مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-16سياسي

پیش ثبت نام قطعی 760 نفر در حوزه انتخابیه استان زنجان


رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: پس از تجمیع آمار سامانه وزارت کشور، پرونده پیش ثبت نام داوطلبان از حوزه های انتخابیه استان زنجان با ثبت 760 نفر بسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابوالفضل رفیعی روز چهارشنبه با بیان اینکه نتایج نهایی مرحله پیش ثبت نام داوطلبی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه های انتخابیه استان زنجان، حاکی از ثبت نام 760 نفر دارد، افزود: این آمار حدود 3.

5 برابر داوطلبان انتخابات دور یازدهم است که 234 نفر بود.

وی با اشاره به اینکه از این میزان ثبت نام کننده، 659 نفر را آقایان و 101 نفر را نیز بانوان تشکیل می دهند، اظهار کرد: استقبال بانوان در این مرحله قابل توجه بوده، به طوری که تعداد ثبت نامی های بانوان در این دوره نسبت به ادوار گذشته بیش از 4 برابر رشد داشته که این خود حاکی از بالا بودن زمینه حضور بانوان در عرصه فعالیت های سیاسی و اجتماعی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با یادآوری اینکه با تجمیع اطلاعات و مدارک بارگذاری شده از سوی متقاضیان داوطلبی مجلس، صحت سنجی این مدارک از روز 23 مردادماه آغاز شده است، ادامه داد: طبق قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی، ثبت نام در دو مرحله انجام و بر اساس تقویم انتخابات، ثبت نام قطعی از 27 مهرماه به مدت یک هفته انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش ثبت نام قطعی 760 نفر در حوزه انتخابیه استان زنجان

پیش ثبت نام قطعی 760 نفر در حوزه انتخابیه استان زنجان