مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 15:152023-07-26اقتصادي

همه درخواست ها برای کارت سوخت را پاسخ دادیم/800 هزار کارت مازاد داریم


مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با تاکید بر اینکه مشکلی برای تامین کارت سوخت در کشور وجود ندارد، گفت: در حال حاضر 800 هزار کارت سوخت مازاد در شرکت پخش موجود است و تا امروز به تمامی در خواست ها مبنی بر دریافت کارت سوخت پاسخ داده ایم.

- مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با تاکید بر اینکه مشکلی برای تامین کارت سوخت در کشور وجود ندارد، گفت: در حال حاضر 800 هزار کارت سوخت مازاد در شرکت پخش موجود است و تا امروز به تمامی در خواست ها مبنی بر دریافت کارت سوخت پاسخ داده ایم.

علی اکبر عرب عامری در گفت وگو با ایسنا، درخصوص آخرین وضعیت توزیع کارت سوخت به متقاضیان، اظهار کرد: اوایل سال قبل یک میلیون تقاضای کارت سوخت داشتیم اما کارت خام موجود نبود، با این حال سه تا چهار میلیون تقاضا را سال گذشته پاسخ دادیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ انتظاری برای کارت سوخت وجود ندارد، گفت: متقاضی بعد از اینکه درخواست خود را ثبت می کند سریعا به آن پاسخ می دهیم و در این بخش با مشکل مواجه نیستیم.

به گفته مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، اکنون 800 هزار کارت سوخت مازاد وجود دارد و هیچ مشکلی برای پاسخ به تقاضا نیست و در زمان کوتاهی فرایند تحویل کارت سوخت به متقاضی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه درخواست ها برای کارت سوخت را پاسخ دادیم/800 هزار کارت مازاد داریم

همه درخواست ها برای کارت سوخت را پاسخ دادیم/800 هزار کارت مازاد داریم