مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-18سياسي

دولت با سرعت بخشی در توسعه زیرساخت ها رضایت مردم را جلب کند


دولت با سرعت بخشی در توسعه زیرساخت ها، سطح رضایتمندی مردم را بالا ببرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبود که باید با دقت عملی شود.

امام جمعه آستارا با اشاره به وظایفی همچون حفظ وحدت ملی، مشارکت دادن مردم و رسیدگی به اقشار ضعیف جامعه افزود: در این سال مهم که دو انتخابات پر اهمیت را در پیش رو داریم باید با همت بیشتر آن را انجام دهیم تا مردم با انتخاب درست در همه تصمیم گیری های نظام حتی کوچک ترین مسئولیت های آن سهیم باشند.

وی همچنین به بشارت های رهبر معظم انقلاب مبنی بر عبور از سختی ها و قرار گرفتن در آستانه قله موفقیت اشاره کرد و افزود: اکنون زمان نا امیدی و خستگی نیست، بلکه روز شوق و امید و حرکت است و همه مسئولین کشور باید با این روحیه کار جهادی و خدمت رسانی کنند.

حجت الاسلام باقری ضمن گرامیداشت روز پزشک و تقدیر و تشکر از زحمات پزشکان و مجموعه بهداشت و درمان شهرستان آستارا گفت: به جهت اینکه شهرستان آستارا همواره پذیرای گردشگران و دارای جمعیت شناور است، باید پایگاه های اورژانس 115 جهت خدمت رسانی و کاهش صدمات و آسیب های پزشکی افزایش یابد.

وی همچنین آغاز هفته دولت را نیز گرامی داشت و افزود: امیدواریم دولت خدمتگزار و مردمی با سرعت بیشتر در توسعه زیرساخت ها و گسترش خدمات اقدامات شایسته ای انجام دهد تا سطح رضایتمندی عمومی مردم نیز بالاتر رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با سرعت بخشی در توسعه زیرساخت ها رضایت مردم را جلب کند

دولت با سرعت بخشی در توسعه زیرساخت ها رضایت مردم را جلب کند