مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-21سياسي

دولت با سوگیری انتخاباتی فرمانداران قاطعانه برخورد می کند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر سیاست محوری دولت در برگزاری سالم و باشکوه انتخابات امسال گفت: دولت با هرگونه سوگیری انتخاباتی فرمانداران و بخشداران به عنوان عوامل اصلی برگزاری انتخابات قاطعانه برخورد خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، روح الله سلگی صبح امروز در همایش فرمانداران مازندران در آستانه هفته دولت، اظهار کرد: انتخابات پروژه محوری دولت در روند تحکیم مردم سالاری دینی است.

وی با هشدار در مورد ایجاد هرگونه خلل در روند سلامت انتخابات، خاطر نشان کرد: صیانت از آرای عمومی و افزایش اعتماد مردم به دولت مسؤولیت کلیدی دست اندرکاران اجرایی انتخابات است.

رییس ستاد انتخابات مازندران یادآور شد: هرگونه سوگیری انتخاباتی از سوی بخشداران و فرمانداران می تواند به روند برگزاری سالم انتخابات خدشه وارد کند که سخت با این موارد برخورد خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، انتخابات را متعلق به مردم دانست و اظهار کرد: انتخابات تجلی پیوند آرمانی مردم با دولت و آرمان های حقیقی انقلاب اسلامی است.

سلگی با تاکید بر توجه فرمانداران به تقویت انگاره های فرهنگی بویژه در آستانه اربعین حسینی، افزود: با هماهنگی دستگاه های فرهنگی و فرمانداران همایش بزرگ عفاف زینبی در سواحل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با سوگیری انتخاباتی فرمانداران قاطعانه برخورد می کند

دولت با سوگیری انتخاباتی فرمانداران قاطعانه برخورد می کند