مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 01:352023-08-19اقتصادي

جابه جایی بیش از 34 هزار تن کالا در شهرستان مشگین شهر


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر گفت: بیش از 34 هزار تن کالا در 4 ماهه گذشته از شهرستان مشگین شهر جابجا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی راهداری اردبیل، رضا فرج پور در بازدید از شرکت حمل ونقل کالای این شهرستان با بیان اینکه در جابجایی کالا نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 21 درصدی را شاهد هستیم اظهار کرد: 6 شرکت حمل ونقل کالا در این شهرستان به مردم و صاحبان کالا خدمات ارائه می دهند و در مدت یاد شده 83 هزار و608 نفر مسافر نیز از این شهرستان جابجا شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 5.

13کیلومتر از راه های روستایی خانکندی، داشبلاغ، لنج آباد، کوجنق، سیدلرو حسین خان کندی توسط راهداران بهسازی و زیر سازی شده افزود: در 4 ماهه گذشته راهداران در راه روستاهای مشیران و داشبلاغ بطول 5.

14کیلومتر عملیات  پخش آسفالت انجام داده اند.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مشگین شهر بیان کرد: در مدت یاد شده مسدودیت و بازگشایی 585کیلومتر راه های روستایی به تعداد123 روستا انجام شده و در این مدت راهداران با به کارگیری 70 تن آسفالت سرد و هزار و600 متر مربع آسفالت گرم محورهای مواصلاتی این شهرستان را لکه گیری کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی بیش از 34 هزار تن کالا در شهرستان مشگین شهر

جابه جایی بیش از 34 هزار تن کالا در شهرستان مشگین شهر