مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-19ورزشي

آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان در کرمانشاه


آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان جوانان و بزرگسالان برای شرکت در مسابقات جهانی به میزبانی کرمانشاه آغاز شد.

- ایسنا/کرمانشاه آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان جوانان و بزرگسالان برای شرکت در مسابقات جهانی به میزبانی کرمانشاه آغاز شد.

حامد دارابی رییس هیات ورزش ناشنوایان استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، در این رابطه اظهارکرد: آخرین مرحله اردوی تیم های ملی کشتی آزاد ناشنوایان جوانان و بزرگسالان از امروز(28 مرداد) در محل خانه کشتی کرمانشاه آغاز شده و به مدت هشت روز ادامه پیدا می کند.

وی افزود: این اردو به منظور حضور ملی پوشان در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی بیشکک قرقیزستان است که 15 شهریور برگزار خواهد شد.

رییس هیات ورزش ناشنوایان استان کرمانشاه با بیان اینکه 14 نفر ملی پوش و کادر فنی در بخش جوانان و 16 نفر هم در بخش بزرگسالان در این اردو حضور دارند، گفت: ملی پوشان در بخش جوانان زیر نظر محمد طلایی و در بخش بزرگسالان زیر نظر علیرضا زند به عنوان سرمربی تمرینات خود را پیگیری می کنند.

وی ادامه داد: از استان کرمانشاه چهار نفر کشتی گیر و کادر فنی در ترکیب تیم های ملی کشتی آزاد ناشنویان جوانان و بزرگسالان برای حضور در مسابقات جهانی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان در کرمانشاه

آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان در کرمانشاه